[Generale] Linux Day 2007

Gabriele Monfardini gabrimonfa a gmail.com
Mar 2 Ott 2007 16:42:16 BST

Cavoli Freeze, uno snapshot in bmp e dico bmp...
e di 3.8MB!

Non ti pare di aver esagerato? :-)

On 10/2/07, Freeze NorthPole <freeze a siena.linux.it> wrote:
> andando sul wiki ho avuto un errore, che allego, che dite è grave? :)

> Registered GNU/Linux User #439266

Gabriele Monfardini, Ph.D.
DII - Dipartimento di Ingegneria dell'Informazione
Università degli Studi di Siena
Via Roma, 56 - 53100 Siena (ITALY)
Tel. +39 577 233606
e-mail monfardini a dii.unisi.it

-------
I don't know what kind of weapons will be used in the third world war,
assuming there will be a third world war.
But I can tell you what the fourth world war will be fought with, stone clubs

A. Einstein